Co sadzicie o zasilaczach bezwiatrakowych?

Autor: Franek <f_at_adfsdgfsafgsafgsfagsfg.com>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 03:19:04 MET DST

Zastanawiam sie czy warto wydac 500-700 zl na zasilacz, ktory ma same
radiatory
i jest firmowo pozbawiony wentylatorow. Jak wyglada zywotnosc takich
urzadzen?
Ktore firmy polecacie? Takie cudo ma w ofercie np. Antec, a to raczej bardzo
dobra firma.
Tylko czy wtedy i tak nie trzeba zapewnic jakiegos obiegu powietrza w budzie
innym
wentylatorem? Myslalem o 2 wentylach 12 cm, 1 z przodu, 2 z tylu, ale na
bardzo wolnych
obrotach, bo zalezy mi na ciszy. Co o tym myslicie?

No i nie wiem czy w takim ukladzie rozsadnie jest chlodzic procesor samym
wielkim radiatorem Thermaltake'a, czy jednak zalozyc na to tez jakis wentyl
12-13 cm.