Co zamiast wbudowanego ALC850?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 00:07:55 MET DST

Mam płytę główną ze zintegrowaną dźwiękówką ALC850. Co można kupić
lepszego od niej za kwotę do ok. 200 zł? Nie zależy mi na wielokanałowym
dźwięku, najchętniej wziąłbym kartę stereofoniczną, ale takich to już
chyba nie ma :( Mam głośniczki Logitech Z-3e, może uda się znaleźć
jakieś urządzonko które lepiej wykorzysta ich możliwości?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls