Re: Tuner TV

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 22:50:42 MET DST

frulik wrote:

> To się dołączę do tematu.
> Braciszek ma tę kartę i za nic nie chce ruszyć (zainstalować driverów się
> nie da) na płycie Microstar K9N Neo-F z prockiem na AM2.
> System XP, drivery ze stronki (nowe) też nie idą. zmiana PCI nic nie daje.
> Karta oczywiście jest wykrywana przez sprzęt.
> Poprzednio działała na AthlonieXP+ i było ok (nadal jest, bo na chwilę była
> też włożona, czy aby się nie uszkodziła)

A ściągaliście ze strony Leadteka/Winfasta program do odinstalowania
wszelkich starych sterowników do zera?

Np. stąd:
ftp://ftp.leadtek.com.tw/tv_tuner/PVR2000/050614/Uninstall.exe

Często spotykany problem z tunerami (wszelkimi, także na BT878, a nawet
podłączanymi przez USB) to resztki starych driverów błąkające się w
systemie. Dopóki się tego nie wyczyści, nowa instalacja nie chce ruszyć.

Jeśli to nie pomoże, to nie mam pomysłu, bo nie miałem do czynienia z
taką konfiguracją Winfast + AM2.

--
macminer