Instalacja systemu w Compaq Armada 1700

Autor: Remek <remek_at_stalowka.com>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 22:21:36 MET DST

Witam,
nie tak dawno stałem się posiadaczem wiekowego laptopa Compaq Armada 1700
Jest to model o numerze: 6233/T/4000/D/M/2
Mój problem polega na tym, że chciałem zainstalować na nim system windows
ale zupełnie nie wiem, jak się za to zabrać. Dysk w laptopie był wymieniany
na nieco większy :)
Zaglądałem na firmową stronkę HP/Compaq i próbowałem robić wszystko wg.
instrukcji ale przy bootowaniu komputera z dyskietki widzÄ™ tylko napis na
ekranie COMPAQ, stacja dyskietek pracuje ale po jakimĹ› czasie przestaje.
Nie potrafię załadować BIOS'u na HDD

Zapewne ktoś z Was ma lub miał taki sprzęt i będzie w stanie mi pomóc za co
będę bardzo wdzięczny.

--
Remek