Re: Drukarka laserowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 21:54:52 MET DST

news:ef8dq7$iig$1@polsl.pl...

> Ja do rodzin 10xx i 11xx podchodzę z wielką ostrożnością.
> To drukarki GDI, drukują tylko spod Windows praktycznie
> i tylko na sterownikach HP. Jakieś systemy fakturowania
> DOSowe mogą mieć problemy (niby jest emulacja, ale może
> działać nienajlepiej).

[...]

Mam HP LJ 1000 i emulacja działa OK. Testowane z WFMag, WFKaper, i innymi, w
okienku DOS w Windows XP oczywiście. Drukarka jest podpięta przez USB. Ma
ona tą zaletę, że jest praktycznie niezniszczalna, tania w eksploatacji
(regenerowany toner + bęben ok. 50-70 zł/2000 stron), i nie wymaga długiego
nagrzewania przed wydrukiem pierwszej strony. Poza tym można ją usieciowić,
na co nie każda tania drukarka pozwala. Stoi u mnie na tyle długo, że
właściwie to mogę ją spokojnie polecić. Z tym że nie jest specjalnie
obciążona, drukuje jakieś 1000 stron w miesiącu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/