Re: Reklamacja monitora - potrzebna szybka rada!

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 21:34:13 MET DST

>przy dokladnym sprawdzaniu - swieca tak jakby na ROZOWO !!?

Chyba troche pszesadzilem to jakby jednak BIALE, czyli klasycznie
ale jak patrzy sie pod roznym kontem tak jakby mi zmienia kolor,
od bialego do wlasnie pochodnch.......

Widac to tylko na czarnym tle przy pracy w windows wogole tego nie
widac i nie przeszkadza wogole, czy to sa martwiaki czy co i co robic
reklamowac czy nie ???

Przepraszam ale w LCD jestem zielony,
a boje sie zeby mi nie uciekl czas na reklamacje,
stad moj post na grupe.

Przepraszam i czekam na kazda pomoc co robic !?

Piotr