Re: co to jest laptok?

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 20:57:41 MET DST

On Mon, 25 Sep 2006 20:12:58 +0200, Rafał Bartoszak
<sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:

>Pracowałem na RIADzie, Odrze i czymś, co nazywało się - zdaje się SN-300
>(ale nie dam głowy). Wyposażone to było w streamery i dyski twarde o
>pojemności 512 KB i 2 MB i czasie dostępu 120 i 80 ms.
>
>Masz jakieś doświadczenia z tamtego okresu, czy tylko oglądasz obrazki ?

A co za różnica?

>Tylko wtedy, gdy ktoś masowo wypacza oryginalne znaczenie.

Co znaczy "wypacza"? Laptop piętnaście lat temu był komputerem
przenośnym, a dzisiaj jest komputerem przenośnym. Też mi wypaczenie.

>Co nie znaczy, że wszyscy - jak barany - muszą robić to samo...

Zajrzyj do Internetu, zobacz, kto posługuje się słowem "laptop"
na określenie dzisiejszego komputera przenośnego. Wszyscy. Zajrzyj
do słowników. Do SJP, do Merriam-Webstera. Jeżeli upierasz się, że
laptop to coś zupełnie innego od notebooka, to po prostu upierasz się
przy archaizmach. Proszę bardzo. Nie masz obowiązku mówienia tym samym
polskim czy tym samym angielskim, co reszta świata. Ale to pomaga.

EOT.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com