Re: >>>939 x2-3800

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 16:47:50 MET DST

On Sun, 24 Sep 2006 21:52:22 +0200, Michal Bien <mbien@uw.edu.pl>
wrote:

>jazz <jazzhany@poczta.onet.pl> wrote:
>

> Asrock 939Dual-VSTA lub SATA2 (starszy model, wiec raczej ta
>pierwsza). Tania jak barszcz i niezla. To jedyna plyta na rynku majaca
>AGP i PCI-E x16 - tylko przekladasz pamiec i grafike na AGP. Jednoczesnie
>jesli trafi sie okazja mozesz w kazdej chwili sprzedac grafike na AGP i z
>pieniedzmi za nia (+ew. odrobine dolozyc) mozesz swobodnie wybierac w
>nowych kartach bedacych praktycznie tylko na PCI-E. Chlodzenie oczywiscie
>pasywne - radiator z obu mostkow dobrze od razu zdjac (bardzo latwo schodzi)
> [...]
Asrock 939Dual-VSTA własnie sie nad nia zastanawiałem cena faktycznie
zabija ok 215zł na dzwieku to mi nie zalezy bo mam SB live staruskie
ale napewno nepsze od kodeka na wiekszosci płyt... jedynie nic a nic
nie wiem o chipsecie ULI jak sie sprawuje i jak z sterownikami pod
np.win98 i nowa Viste i to mnie martwi