Re: na temat pamięci

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 16:22:13 MET DST

francuz wrote:
> w lapku TP 600E IBM miałem wstawione oprócz pamięci wbudowanej dwie
> kostki o częstotliwości 66 MHz. niedawno zamieniłem jedną z nich na
> większą, ale o częstotliwości 133 MHz. została wykryta poprawnie przez
> bios i system, ale nie wiem czy to nie będzie generować żadnych błędów.
> czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na ten temat ???

To, co jest napisane na module (a nie "kości"), to jest częstotliwość
maksymalna. Nowy moduł może pracować nie szybciej niż na 133 MHz, a więc
może pracować np. na 66 MHz, jeśli komputer tak zechce (a pewnie
zechce). Tyle teoria. W praktyce czasem okazywało się, że moduły 133 MHz
niezbyt dobrze działały na 66 MHz.