Re: co to jest laptok?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Sep 2006 - 13:01:00 MET DST

"Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote in message
news:1t0sq1s32vg1i$.7fpy3267adri$.dlg@40tude.net...
> Dnia 2006-09-25 10:11:02, encja *PAndy* wymodziła przez port 119 co
> następuje:

> Podręcznikowy laptop :)
> Laptopy mogły oczywiście wyglądać nieco inaczej: ekran nie był na
> zawiasach, tylko był permanentnie otwarty, zamast LCD bywała plazma.
>
> Ale to co przysłałeś, to prawdziwy, pełnokrwisty, rasowy, soczysty
> laptop sensu stricto ;)
>
> Piękna maszyna....

Ano piekna - ta T1000 w swoim czasie byla obiektem pozadania i marzen
wielu... ale pokazuje dobitnie czym jest laptop i jakim przelomem byly
notebook'i - dlaczego nazywanie nawet duzego notebook'a jako laptop
nalezy uznac za nieporozumienie - mam gdzies w swojej kolekcji takiego z
prawdziwym plazmowym ekranem a wlasciwie mam to co z niego zostalo bo
ktos przywiozl i probowal cos z tym robic ale chyba dal pozniej dziecku
do zabawy...
w kazdym razie laptop i jego zwyrodniala przez dresiki forma "laptok" to
nie to samo co notebook...