Nero odmawia nagrywania audio CD

Autor: Arek <dummy_at_nospam.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 20:00:14 MET DST

Witam,
mam następujący problem:
otóż nagle Nero zaczął "wylatywać" przy próbie zbudowania kompilacji na
płytę CD.
Program kończy działanie bez żadnego komunikatu błędu w momencie gdy dodaję
pliki (WAV) do projektu.
Nie potrafię doszukać się przyczyny takiego zachowania, do tej pory wszystko
działało poprawnie.
Mowa o Nero 6.3.1.25, wersja pełna. Dwie nagrywarki - combo CDR/DVD i
CDR\DVD-R.
Program wywala się na każdej tak samo, także na "Image recorder".
Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdrawiam
Arek

PS. nie wysyłajcie mnie na pl.comp.multimedia, bo stamtąd wysłano mnie tutaj
:(
PS2. przejrzałem listę bugów na stronie producenta i żaden nie odpowiada
mojem sytuacji.
Pliki do nagrania są w katalogu o krótkiej nazwie, na dysku lokalnym a nie
sieciowym itd...