Re: Wymiana matrycy w laptopie IBM T22 - zamiennik matrycy ?

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 16:31:07 MET DST

Użytkownik "Henry(k)" <uraevpb@bc.cy> napisał w wiadomości > Miałem dwa
takie same lapy CPi ale z różnymi matrycami więc nie było
> problemu.
> Więc wypadało by poszukać matrycy która występowała w tym T22 a trafisz i
> na taśmę odpowiednią.
> Jak kupisz całkiem co innego może być problem. Taśmy są robione pod
> producenta i dany model.

Dziekuje !
juz mam HITACHI TX36D77VC1CAB z twojej listy np:
http://www.allegro.pl/item129866936_matryca_hitachi_tx36d77vc1cab_z_ibm_t23.html
szkoda ze gosc ma 0 pozytywów ale cena kusząca, złącze widzę leży tak samo
jak w mojej.
Mam nadzieje ze jej stan techniczny jest zgodny z opisem i ładnie świeci:)