Re: Wymiana matrycy w laptopie IBM T22 - zamiennik matrycy ?

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 16:19:45 MET DST

Użytkownik "Henry(k)" <uraevpb@bc.cy> napisał w wiadomości
news:ef5o7u$ib8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://www.idparts.com/ibm_t22_3.htm
>
> Czyli kilka modeli ale mogą się różnić złączem i tasiemką.
> Wymieniając matrycę w Dell CPi z chyba NEC na Samsung musiałem to zrobić
> razem z taśmą bo złącze było wyżej i oryginalna była za krótka.
>
> Pozdrawiam.

Nie wzialem tego pod uwage...

Ten NEC ma zlacze usytuowane na srodku a powinno byc z boku w dodatku jest
wyzej a wiedz tasiemka moze nie siegnac..:(
chyba najlepsza jest http://www.allegro.pl/show_item.php?item=127247346
SAMSUNG LT141X4
tylko złacze widze troszke o ok 2 cm wyzej niz w moim.

Na czym polegala wymiana tasiemki ? musze kupic dluzsza od inego modelu ?