prosze o pomoc w wyciszeniu komputer

Autor: Daniel <daniel_at_ladek.com.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 15:37:26 MET DST

Witam

Ostatnio kupiłem sobie nowy komputer i gościowi który goskładałpowiedziłem
że komputer ma być cichy,najlepiej niesłyszlny:D to ztegowzględu że często
pracuje w nocy(jako to studenci) i nieźle to denerwuje. No i tak
kupiłemkarte graficzną i płyte główną chłodzoną pasywnie. Procesor(core 2
duo) chłodzony jest wiatraczkiem dodanym przez intel.Obudowa nzxt lexa a
zasilacz lecicom Levicom M-Power 450W. No i ogólnie wszystko razem do kupy
troche buczy...na tyle mocno że mnie to dosyć mocno irytuje. Jak najlepiej
towszystko wyciszyć?Myślałem żeby wiatrak do procesora założyć regulator
obrotów i troche obniżyć napięcie(tym samym obroty) a zasilacz rozkręcić i
wymienić wiatrak...co prawda strace gwarancje ale dla ciszy jest mi to
warte...

pozdrawiam
daniel