Re: Ile wziąść kasy.......

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Sep 2006 - 02:43:54 MET DST

Gathor ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> A tak poważnie ile byście wzieli za takie pierdoły?
> Pozdrawiam

To ja sie podlacze pod pytanie - ile byscie wzieli za:

A) Instalacje Windows + konfiguracje + partycjonowanie dysku + wgrywanie
softu + backup takiej konfiguracji (Ghost, Drive Image etc.)
B) doradztwo przy doborze sprzetu i skladanie peceta do kupy??

Zawsze czuje sie niezmiernie glupio, kiedy ktos pyta mnie ile sobie policze?

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!