Re: Wybór nagrywarki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 22:03:36 MET DST

jarekexe@gmail.com napisał(a):

> Na tym forum pewien człowiek pisze, że nagrywarka ma problemy z
> wypalaniem płyt DVD+RW x8. Wiecie coś więcej na ten temat? Dosyć
> niepokojące to...

http://cdrlab.pl/article_wstep_3144_NEC+ND-4571A.html

Tutaj link do testu tej nagrywarki, wątek do którego linka podałeś był
prowadzony właśnie przez tych testerów, jeśli nie wspominają w teście
czy podsumowaniu, to chyba udało im się z tym jakoś poradzić.
Wiem, że przez pewien czas opóźniała się premiera tego testu, bo nie
mogli nagrać płyty dwuwarstwowej - za każdym razem wywalało. Okazało
się, że to stara wersja programu CD-DVD Speed w którym nagrywali płytę
testową nie chciała współpracować z nagrywarką. Zmiana na nowszą wersję
pomogła.

> I jeszcze jedno, bo nie mogłem się doszukać: czy jest różnica
> między NEC 4571 a NEC 4571A ?

Jak już powiedziano to ten sam napęd, a brak "A" to chyba wynik lenistwa
przy pisaniu. :)

# /George Orwell - Rok 1984/