Jaki laptop?

Autor: Nick <nicky_at_antyspam.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 19:24:09 MET DST

Witam,
Mam wielki dylemat, jakiego laptopa wybrać. Ma to być notebook typowo
"studencki"- internet, filmy, czasem gierka typu Unreal Tournament z
kumplami w sieci, pisanie pracy inżynierskiej (no, może niekoniecznie w tej
kolejności :D) Mam do wydania 2500 zł i zastanawiam się między Acerem Aspire
3692 (http://tiny.pl/78dr), a Toshibą L100-112 (http://tiny.pl/78d7).
W sumie na rzecz Toshiby przemawia tylko marka- kupuję w końcu taki sprzęt
na lata i chcę aby był dobry. Czy warto jednak płacić 100 zł więcej za
gorsze parametry, bez WiFi? Czy grafika w Toshibie jest dużo lepsza od tej
intelowskiej? Zastanawia mnie też, dlaczego w większości laptopów jest teraz
matryca 15,4''? Lepiej się na niej pracuje od typowej 15''?

Pozdrawiam,
Nick