Komp nie wykrywa karty wifi

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 17:45:01 MET DST

Witam
Mam taki problem: Komp na K7S5AL, Duron 700, nie wykrywa karty wifi Cameo
WLG1203. Karta jest sprawna, sprawdzona w innym kompie. Przekładałem do 3
różnych slotów PCI, bez skutku. BIOS na ustawieniach domyślnych
optymalnych. Jakby co, OS to w98se (nie wykrywa tzn. nie widać jej w
managerze urządzeń i nie ma do czego zainstalować sterowników, mam je na
CD).
Czy komuś przychodzi do głowy jakiś pomysł co by tu zrobić? Może da się coś
w BIOS-ie przestawić?

--
Jacek