Kabel sieciowy USB

Autor: corner <corner_do_wyciecia__at_interia.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 16:02:45 MET DST

Takim właśnie kablem chciałem połączyć nowego laptopa ze starym komputerem.
Kabel kupiłem w Media Markt, nazywa się po prostu USB 2.0 NetLink,
dystrybutor - firma 4WORLD. Niestety ten kabel częściej nie działa niż
działa. Wydaje mi się, że to wina sterowników i oprogramowania (Super
Link). Czy jest może jakieś inne oprogramowanie do obsługi takiego kabla? A
może jest jakiś inny sposób na rozwiązanie problemu?