Re: Karta graficzna do grafiki i HDTV, tanio, jaka ?

Autor: Piotr <neutron_skasujto_at_gower.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 14:51:05 MET DST

>tylko nie wiem czy czytales do konca komentarze w tym drugim linku bo
>sporo ich tam bylo i ludzie strasznie narzekali, glownie na slabe sterowniki
>na twoim miejscu przy zakupie porozmawialbym o mozliwosci ew. wymiany na
>cos innego w razie klopotow...

Przeczytalem kilka pierwszych zobaczylem ruskie testy i
sie najaralem ;)

No rzeczywiscie, czasmi sa klopoty, no jeszcze bede sie w takim razie
zastanawial, bo jednak te bledy to byly glownie w grach,wiec jakby
mniej istotne.....
Z drugiej strony w GF ze sterami napewno klopotow nie bedzie, ale
jednak gdzies czytalem i sam pamietam swoja wlasna przesiadke w druga
strone. To ze zmiana ATI na GF jest subiektywny efekt jakosci ostrosci
ze na GF jakby gorzej....:(
A z tego co kolega mowil S3 jest swietnie wykonana, obraz dobrej
jakosci wyjscie DVI, wsparcie hdtv, wiec wnioskuje ze obraz tez
powinien byc lepszy od GF...chociaz to moze przesadna interpretacja ;)

Ciekawie jak wyglada porownanie przesiadki z ATI, na ta S3, pod
wlasnie tym subiektywnym efektem jakocsi obrazu....?

Pozdrawiam
Piotr