Re: Jak wyczyscic pamiec podreczna XP?

Autor: Ihor <ihor5_at_mail.ru>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 12:23:07 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:ef2trm$lgv$3@atlantis.news.tpi.pl...

> A żeby wyklepać to co ty napisałeś trzeba być wybitnym geniuszem.
> Może się nie zgadzasz z tym, że to NTG?

Nie wiedziałem zanim nie napisałem. Jeden gościu napisał NTG i OK już wiem.
Nazawa grupy nie sugeruje wcale o tym, że dyskutuje się tu tylko o sprzęcie,
stąd zmyła.
Przepraszam.
Trochę się wkurzyłem.
Zaraz po pierwszym gościu drugi pisze NTG, mimo, że jest już jeden napisał.
Zamiast marnować czas i pisać NTG (bo widocznie nudzi mu się), mógłby
odpowiedzieć na moje pytanieć.
A ten papuguje po koledze i udaje mądrego ;)