Re: Czarny ekran w trakcie ladowania systemu

Autor: Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 11:26:14 MET DST

Helena napisał(a):
> Witam,
> problem jest nastepujacy:
> dopiero co zainstalowany xp prof., wszystkie latki są, podczas ladowania
> systemu po logo xp pojawia się na dłuższy czas (2-3 minuty) czarny ekran...]

U mnie jest identyczny problem, tylko szuflada od DVD nie pomaga.
Problem opisalem na innej grupie, i na razie bez odzewu.
Chce zaznaczyć że w/w sugestie nie pomagają.

Opiszę jak to wygląda u mnie.

Jak włączam PCta to w tym procesie pokazuje się okno z grafiką WindowsXP
pro, pod spodem jest podłużmy prostokąt i w nim
pomykają w prawo kwadraciki. Po tym oknie za kilka sekund powinno
pokazać się niebieskie okno z napisem ZAPRASZAMY.
A u mnie pomiędzy tymi oknami robi się taki stan zawieszenia, czarny
ekran, komputer nic nie robi, to trwa tak około 1-1,5 min. Potem
wszystko samo normalnie się uruchamia.

Walczę z tym już prawie dwa tygodnie. Kilka formatów, re instalacji
systemu z SP2, brak konfliktów sprzętowych ...

Zaczęło się że padł mi dysk. Kupiłem nowy, i zacząłem instalować
wszystko od nowa, konfigurować sieć bo laptop jest podłączony, robić to
co było przed padnięciem dysku, a wtedy wszystko odpalało się normalnie.
  I już ręce rozkładam.
Wczoraj. Komp na wierzchu bez boków, kable na wierzchu, wszystko
ładnie hula. Robie z tym porządek włączam go a on jak wyżej w opisie.
Myślałem że przez okno poleci. Idzie sie do tego przyzwyczaić,
ale jest to trochę irytujące te kilkadziesiąt sekund zawiechy.
Ma ktoś ma na to pomysła ?

Pozdrawiam

--
Krzysztof