[Help]WinFast TV2000 XP - problem z sterownikiem

Autor: Pink <piowolt(wytnijto)_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 11:21:45 MET DST

Instaluje kartę TV, WinFast TV2000 XP.

Winda w czasie instalacji woła o 3 sterowniki:
http://img247.imageshack.us/img247/9500/winfastumniehx5.jpg

a wg podręcznika użytkownika powinny zostać zainstalowane 4 drivery:
http://img247.imageshack.us/img247/8810/winfastokud4.jpg

Brakuje driveru przechwytywania dźwięku "WinFast TV2000 XP WDM Audio
Capture"
i powoduje to że nie można nagrywać dzwięku spod aplikacji do obsługi radia
(WinFastFM)

Po odinstalowaniu winda znowu woła tylko o 3.
Nie wiem jak mogę doinstalowac ten 4 (audio capture)

Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
Piotr