Re: Ile wziąść kasy.......

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 08:05:06 MET DST

Użytkownik "Gathor" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ef1a8n$15q$1@news.onet.pl...
> Witam
> Hm.... napisze tak
> jest firma w kórej jest 6 pecków i trzeba zrobic :
> -wszystkie podłączyć bo zostały skąś przywiezione (czyli myszki klawisze,
> skrętke itd :))
> -wgrać windowsy XP,
> -jeden komputer nie odpala spalona płyta (spuchniete kondenstaory) czyli
> musze kupic nową no i odpalić peceta,
> -w firmie jest sieć (stoi router ADSL pomiszczenia okablowane więc nic nie
> trzeba robić) wszystkie pecety muszą sie widzieć (trzeba podać statyczne
> IP ).
> [...]

50 zl plus Vat tyle pobieram za godzine ale jesli wyjdzie kilka godzin
wiecej niz 3 to ustalam stawke na 200-300 zl plus Vat za calosc.
Nie mowie to o panstwowych instytucjach gdzie biore za faktyczna ilosc
godzin i tyle a te firmy i tak stac. Raz widzialem kolesia co wzial 400 zl
za instalcje windowsa na jendym stanowisku :) ale to pewnie jakis znajomek
dyrektora byl.

Mirek