Odmowa dostepu. - POMOCY

Autor: Melon <kepiotr_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Sep 2006 - 02:57:16 MET DST

Witam,

po zabawie w podlaczanie netu do kompa za pomoca kabla (nie wiem czy to
ma jakis zwiazek) mam odmowe dostepu do katalogu "C:\Documents and
Settings\All Users\Dokumenty". Co sie stalo? Dlaczego nie mam dostepu
do tego katalogu skoro jestem administratorem? O co chodzi?
Przy uruchamianiu BlueSoleil - wyswietla mi sie komunikat: "Adapter
PAN wylaczony. Wlacz go!!", jak mam go wlaczyc?

Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dzieki
Pozdrowienia.