Re: co to jest laptok?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 23:15:48 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> O co Ci chodzi ??
> Nazwa notebook wzięła się z kształtu obudowy, otwieranej tak jak
> notatnik, czyli "zszytej" u samej góry "kartki". Nie ma to nic wspólnego
> z rozmiarem.

Znajdziesz coś na potwierdzenie tych słów? Bo we wszystkich źródłach z
jakimi miałem do tej pory styczność notebook i laptop to "funkcjonalnie"
to samo, przy czym notebook jest znacznie mniejszy (matryca max circa
10"), laptop zaś większy.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: