Re: co to jest laptok?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 19:28:46 MET DST

Dnia 2006-09-22 19:19:52, encja *ToMasz* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> LAP:The part of the clothing that lies on the knees or thighs
> when one sits down
> tłum.(wolne) czesc ubrania leżaca na kolanach lub udach, gdy siedzisz.

Radzę sobie z angielskim i wiem co to lap.

> wiec LapTop to przedmiot, (tu: rodzaj komputera) który podczas używania
> moze spoczywac na naszych udach( ze niby kolanach)

Zatem jak trzymasz żonę/dziewczynę/whatever na kolanach, to jest to
laptop.

> Co nie zmienia faktu ze 98.6% laptopów spoczywa gdzie indziej....

Mojego notebooka aktualnie dzierżę na topie moich laps

Właśnie pierwsze komputery "zdolne" do położenia na kolanach nazwano
laptopami. No ale trzeba było wydumać jakąś marketingową nazwę na nową
klasę komputerów - i stąd notebook.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]