Re: Śmieszne pytanie

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 19:07:40 MET DST

> I to wynalazek do bani. Mam klawiaturę tracera z tym turbo. Teoretycznie
ma
> to regulować prędkość samopowtarzania literki którą wciśniesz i
> przytrzymasz (wciśnij turbo aby było szybsze samopowtarzanie i potem drugi
> raz aby wrócić do normal (albo odwrotnie :->)). W praktyce klawisz turbo
> tylko przeszkadza bo siedzi w miejscu obciętego klawisza shift. Czasem
> pisząc bezwzrokowo walę w turbo zamiast w shift i później się wkurzam bo
> nie trafiłem shift. Jeśli możesz unikaj klawiatur z turbo bo więcej
kłopotu
> [...]

Właśnie zakupiłem ten wynalazek i szkoda że tak posępiłem bo mogłem dołożyć
dyche i miałbym normalny klawisz, faktycznie fajnie cichutko chodzi ale: ten
turbo w nie odpowiednim miejscu, rząd z power powinien być na samej górze bo
już widze wyłączane kompy przypadkowo, i malutki enter za co powinno się
zabronić sprzedawaćtakich klawiatur - ot nie dopatrzyłem przy kupnie a
wziąłem bo 17 zł ...