Zasilacz do Gericom

Autor: <nethan_at_poczta.fm>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 16:40:38 MET DST

Witam,
Mam laptopa Gericom Humer Extreme. Mój kłopot to nieoryginalny
zasilacz do tego komputera. Problem jest tego rodzaju, że po pewnym
czasie ok 40 min. pracy zasilacza, komputer przełącza się na
baterię. Wówczas należy go odłączyć z gniazdka, odczkać ok 5
minut i podłączyć z powrotem. Wtedy zaś pracuje normalnie (tzn.
zasila komputer i jednocześnie ładuje baterię) ale znowu przez
pewien czas. I tak w kółko...

W zawiązku z tym poszukuję zasilacza do tego kompa (niekoniecznie
oryginalnego z serwisu, ale zamiennika). Tak jak zaznaczyłem na
wstępie, nie mam oryginału, w związku z czym nie wiem o jakich
parametrach zasilacza szukać (nie znam ani jego napięcia, ani
natężenia). Parametry z obecnego zasilacza odpadają, bo komputer i
tak nie pracuje na nim normalnie.
Może ktoś ma podobnego laptopa i może przekazać mi te informacje
(odpowiednie volty i ampery).

Dodam jeszcze, że model laptopa to GERICOM HUMMER 32080 5700/128 UXL
DVD+/-RW.

Pozdrawiam.