Re: Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 14:58:06 MET DST

Day Wed, 20 Sep 2006 16:13:12 +0200, Wiktor S. wrote:

> Typowy divx 640x480 pójdzie. Ale odpal film w h.264 z dźwiękiem AAC i
> rozdziałką powiedzmy 1280x720. Miłego pokazu slajdów.
>
> Tylko nie mów "jeszcze takiego filmu nie widziałem". Przecież na 486 też
> można filmy oglądać. MPEG-1 300x400 z dźwiękiem mp2, ale można.
>
> :-)

Nie, no jasne że można "zarżnąć" takiego laptopa odpowiednio spreparowanym
divxsem. Tyle że nie typowym :)

Idąc tym tokiem rozumowania można stwierdzić że i najnowszy
super-hiper-wypasiony laptop nie obsłuży divx. Tylko kto ogląda filmy w
takiej rozdziałce?

--
Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
Jak trwoga to do serwisu.