Re: który to ma najwiecej Herców

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 12:45:17 MET DST

qwerty wrote:
> Użytkownik "Leszek K" <leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:1sxp54lcyg4jw$.1mej64ok6xas4$.dlg@40tude.net...

> A mieli robić procesory z drożdży. Co z tym pomysłem ? :>

Robia, sluza do generacji fraktali 3D tudziez do otrzymywania innych
efektow. Czesto sluza do generowania gier nonvirtua street fighter.
Blokowane przez technologie espera. Niestety komputery oparte o te
technologie sa drogie i jednorazowe. Moga wystapic tez problemy z
zasilaniem i ciemnym obrazem przy korzystaniu z podrobek.

Wystepuja w wersjach od 3,5MHz do 96MHz.

Nazwy kodowe: Walker, 1410, Hercules, Bacardi.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl