Re: Dziwne zwisy laptopa [długie]

Autor: KrzychoP. <kris_11_at_op.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:40:50 MET DST

news:ef04ng$8jc$3@polsl.pl...
> 1) Jak stary jest komputer i od jak dawna zdarzają się
> takie zawieszenia?

ja posiadam go od ponad roku, kupiłem na allegro ale działał w pełni
sprawnie bez wymienionych wcześniej problemów. Właśnie trudno jest mi
powiedzieć od kiedy to się zdarza. Poprzedni właściciel zostawił mi na dysku
zainstalowany czysty XP bez sp1 i sp2. Później musiałem go przeinstalować na
nowo, tym razem był to XP ze zintegrowanym sp2. Może spróbować XP-ka bez
service packów?

> 2) Próbowałeś testować go w Prime 95?

dzisiaj odpale i zobaczę co się dzieje

> 3) Czy jest różnica między pracą bateryjną i na zasilaniu
> sieciowym?

próbowałem, żadnej różnicy

> 4) Czy na komputerze był firmowy system z firmowym
> zestawem sterowników i mimo to się wieszał?

było tak jak napisałem powyżej, sterowniki (najnowsze, bios także) pobierane
ze strony IBM-a