Re: Grafika do starej plyty Atrend ATC-6130

Autor: uhoman <uhoman_at_friko4.onet.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 21:21:26 MET DST

Użytkownik "<<>> Gozdek <<>>" <gozdek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:eeunn5$h69$1@node4.news.atman.pl...
> Użytkownik "uhoman" <uhoman@friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Powinna, posiadalem kiedys taka plyte i chyba PII266Mhz na niej, i mialem
> w AGP wlazone Diamond Viper V330 (nVidia Riva128) 4MB i wszystko fajnie
> chulalo. Polecalbym ci do tej plyty ta karte lub cos na rivie 128ZX. tan
> matrox w porownaniu z riva zostaje daleko w tyle jesi chodzi o gry z lat
> 1998-2000.

Dzieki za odpowiedz. W zasadzie nie potrzebuje grafiki do gier, raczej do
2D, wiec taki matrox bylby dobry (i jego cena tez :) ). No i chodzi mi o cos
o nieco rozszerzonej konfiguracji. Bo mam obecnie LCD i jakosc obrazu z tej
karty jest delikatnie mowiac slaba (wina ewidentnie karty - na lepszym
sprzecie nie ma zastzrezen).
Pozdrawiam