Re: Jaki zestaw za 4kpln?

Autor: Alti <tu.nie.ma_at_adresu.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 18:48:24 MET DST

Użytkownik "Jacek Popławski" <jpopl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:eetrn4$a9a$3@nemesis.news.tpi.pl...

> OMG 4000 za komputer, do tego dla studenta.

No ale w czym problem?
Jako, że kilka lat temu się bawiłem w składanie kompów, to kolega mnie
poprosił, żebym złożył komputer dla jego kuzyna, który przyjeżdża na studia
do Wrocka. Jedni mają na kompa 2kpln inni 4 a jeszcze inni 10...
Po co sie podniecać, za ile kto kupuje kompa?
BTW 3-4 lata temu byłem studentem i kupiłem sobie monitor za 3kpln (eizo
l557) i czy to było OMG? Po prostu na taki mnie było stać, więc sobie
kupiłem.
Wojtek