Re: warunki zakupu i reklamacji monitora LCD?

Autor: PN27 <pn27r_at_neostrada.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 17:01:27 MET DST

> sumę. Spotkałem się jednak z takim pixelem w aparacie cyfrowym i choć był
> to jeden spośród 13mln innych, to ciągle go widziałem ;))
> Wiem, to psychologia, ale mam wrażenie, że będzie to ponad moje nerwy.

Mam LCD, stary już 15' ma. Kiedyś go czyściłem i zobaczyłem dwa uszkodzone
subpiksele. Z ponad 30 cm nie było ich widać, ale gdy odkryłem że są,
zaczęły przeszkadzać. I trudno się było przyzwyczaić. Na szczęście, na dwa
miesiące przed końcem gwarancji (trzyletniej), coś się uszkodziło. W
serwisie wymienili matrycę, i znów mam LCD bez bad pikseli:) Teraz znów po
nalocie "przecinków" (takie małe robale, 1x0.3mm), mam takie trzy POD
matrycą. Na jasnym je widać, muszę rozebrać monitor i to paskudztwo
wywalić:(

Pozdrowienia
PN