Re: Zastanawiam się!!Jestem blisko!!!Ale nie do końca!!!

Autor: norman <norbertkNOSPAM_at_neostrada.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 16:38:29 MET DST

Prosze mam problem!!!Chciałbym podłaczyc wieżę CD pod kompa!!!Mam
ją podłaczoną pod telewizor ale niepotrzebna mi pod telewizorem bo
mam kino domowe!!!Może mi ktoś powiedzieć jak podłaczyc wieże do
kompa co jest do tego potrzebne i ile by to kosztowało!!!Czekam na
szczególowe informacje!!!!Z góry dziękuję!!!

znasz taki znak "."?
kup kabel chinch - mini jack o odpowiedniej długosci. Mini jack do
dzwiekowki, chinch'e do wiezy wyjscie aux, badz np. phone czy video (u mnie
na sharpie).