dyskietka amibios

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ru>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 14:17:35 MET DST

Jaką nazwe powinien pieć plik z biosem firmy AMI żeby sam się wgrał i
nie wymagał systemu operacyjnego na dyskietce. Mam uwalonego biosa który
  może być wgrany z dyskietki. Gdzieś w sieeci widziałem coś takiego ale
teraz niemogę znaleźć. Z tego co pamiętam należy wcisnąć odpowiednią
kombinację klawiszy ale również nie pamiętam jakich.