Re: wyprowadzenie usb na antycznej plycie

Autor: <compbatant>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 16:05:14 MET DST

On Thu, 21 Sep 2006 11:16:09 +0200
Leszek K <leszek60.wytnij@neostrada.pl> wrote:
> Przy wyłączonej płycie znajdź omomierzem gdzie jest +5 i masa (przy 2x5
> pinów masy pewnie będą podwójne). Te muszą być dobrze. D- i D+ jak będą
> zamienione nic się nie stanie - po prostu podpięte urządzenie nie ruszy.
> Masz 50% szans, Ĺźe trafisz za pierwszym razem. Jak nie to zamieniasz.

dzieki to byl dobry pomysl :)
Moze sie komus kiedys przyda:

| gnd ? ? +5v gnd
| gnd ? ? +5v gnd

legenda:
| - brzeg plyty glownej
? - d+ lub d- nie mam teraz klawiatury ani myszy usb,
zeby sprawdzic
Ta plyta miala juz isc na zlom bo uszkodzilem kontroler
ps/2, ale skoro mam juz usb to moge kupic przejsciowke
usb<->ps2 i podlaczyc tam normalna myche i klawiature tak?
Tylko, ze kilkanasie postow nizej jest o przejsciowce usb/ps2
i wynika, ze chip klawiatury myszki musi obslugiwac usb, zeby
to mialo prawo dzialac :/

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant