Re: Wydajnosc - cos zrobilem nie tak ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 13:31:57 MET DST

Dnia Thu, 21 Sep 2006 09:44:34 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Raczej bliżej połowy.

ale większej połowy :D (abstrahując od tego, że nie ma czegos takiego jak
wieksza połowa :D)

> Napiszę jeszcze raz: to akurat *jeden* przykład, da się
> pewnie wymyśleć z dziesięć innych,

i 10 innych sposobów na wykrycie

> Pomijam już fakt, że wystarczyłoby
> zaszyć w wirusie test obciążenia CPU, by ominąć akurat
> taki test.

przecież napisałem o pingu, a nie o obciążeniu CPU. Jedno z drugim nie ma
praktycznie nic wspólnego.

> Zgadzam się, że najlepsze testy to testy polegające na nor-
> malnym używaniu komputera, ale jednak ja wolałbym testować
> osobny komputer, a osobny mieć do codziennej pracy i tam nie
> instalować systemu częściej, niż raz na kilka lat.

Przecież na dysku mogę sobie zrobić obraz partycji i po zmianie płyty na
prywatną przywrócić szybko taki obraz. A poza tym w większosci serwisów
internetowych w Polsce testy przeprowadza się na własnych pecetach, a nie
maszynach testowych, bo sponsorowanie sprzętu u nas ciagle jest daleko w
polu. Wypożyczanie sprzętu na kilka miesięcy też nie wchodzi w rachubę, bo
jak ma sie dwa egzemplarze testowe na całą Polskę (to i tak optymistyczne
założenie), to taki sprzęt cały czas krąży po różnych redakcjach.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_jolly_roger_at_in4.pl_nospam