Re: warunki zakupu i reklamacji monitora LCD?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 13:17:23 MET DST

> Znalazłem trochę sprzecznych informacji dotyczących możliwości reklamowania
> nowych LCD ze względu na wypalone pixele. Czasem jest to jeden, czasem dwa
> (w różnych wariantach - obok siebie lub nie) czasem określane jest to
> procentowo.
> Jak to wygląda w praktyce? Każda firma ma swoje standardy, czy jest to
> jakoś odgórnie określone?
> Panel kupuję wysyłkowo, więc i tak będę mógł odesłać "jakby coś", ale wolę
> wcześniej wiedzieć na jakie problemy mogę trafić.

Wiesz co, ta wojna o bad pixle jest smieszna.
W monitorze są dziesiątki ważniejszych rzeczy niż ten 1 czy 2 pixle.
Ponadto gwarancja na pixle jest zwykle i tak bardzo ograniczona czasowo, co
zrobisz jak ci się pojajwią za jakiś czas?
Sam jestem posiadaczem dobrego monitora z 1 co najmniej bad pixlem.
Uwierz mi - on naprawdę w niczym nie przeszkadza, już od dawna go nie
dostrzegam.
Jest to zjawisko bardziej psychologiczne... dla niektórych.
S.