Re: Wybór nagrywarki

Autor: <jarekexe_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 13:04:02 MET DST

MadMan napisał(a):

> Nie "update", firmware - to jak dał pan Sokół - oprogramowanie
> wewnętrzne, w tym wypadku nagrywarki. Jest też w odtwarzaczach MP3,
> telefonach komórkowych, odtwarzaczach DVD... Aktualizować oczywiście
> można, przy nagrywarkach właściwie jest to pierwsza czynność jaką należy
> zrobić po zakupie. Nagrywarka ze starym firmware może gorzej nagrywać
> nowe płyty.

Rozumiem. A wracając do jeszcze wcześniejszej myśli - poleciłeś 2
modele nagrywarki. Możesz powiedzieć czym się kierowałeś
proponując włąsnie te? Interesuję mnie głównie dwie sprawy -
dlaczego poleciłeś akurat te a nie inne [jakieś zalety? przewagi nad
innymi? wady?]; [kierowałeś się własnym doświadczeniem? - jakim?;
czy może informacjami z jakich źródeł? - jakich?].