Re: AMD 64 3000+ > AMD X2 3800,4200

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 10:15:06 MET DST

<xxlgreg@o2.pl> wrote in message
news:1158768296.564680.14440@b28g2000cwb.googlegroups.com...
> Ok zdecydowałem się na modecom`a. A co sadzisz o tych zasilaczach ale
> robionych z etykieta Modecom Feel 400W?

Jak bardzo chcesz jakis mocniejszy zasilacz to mam kupiony w grudniu 2005
Chieftec HPC-360-202 360W
tu masz link http://www.apollo.pl/store/show_detail/46/6349. Ostanio kupilem
Toppowera 450W
i tamten biedak lezy w szafie i sie kurzy. Jak chcesz kupic, moge wystawic
fakture to
pisz dch malpa poczta kropka onet kropka pl

Daniel