Re: [Może OT] Co się dzieje z cenami ???

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Thu 21 Sep 2006 - 00:12:36 MET DST

> *Jak*? Bo nie jestem pewien, czy mnie dobrze zrozumiałeś.

> Ależ to podstawowe prawo ekonomii, że gdy rośnie popyt,
> zwiększa się ceny. To zupełnie naturalne i świadczy o
> względnym jeszcze zdrowiu naszego rynku komputerowego.
Oczywiście, ale w zeszly wrzesień pamięci nie podrozały o 50%, cena była
mniej wiecej podobna przez ostanie 1,5 - 2 lata (z tendencją zniżkową),
a teraz taki gwałtowny skok. W zeszłym roku o tej samej porze popyt był
niższy?? Moim zdaniem ciężko te gwałtowne tegoroczne skoki tłumaczyć
głównie zwiększonym popytem. Musi być jakiś inny powód.
        Oczywiście takie skoki były wcześniej (pamietam taki gdy sdramy z dnia
na dzien podrożaly o 100%), ale dłuższy okres nie było szaleńst. To
chyba dwa lata temu kupowałem 512DDR kilka sztuk jeszcze za 180 z mysla,
ze za niedługo podskoczą aby je sprzedać :)) od tamtego czasu trzymam
jedna jeszcze w szufladzie i chyba zbliza sie pora co by ją oddać komus :))

--
Pozdrawiam
Simon