Re: serwer www

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 23:58:18 MET DST

auto.dotsystem.pl napisał(a):
> Witam,
> w jaki sposób można dobrać serwer (fizycznie - kupno i postawienie
> go) do strony www, chodzi mi o to żeby nieokazło się że po
> postawieniu serwera www, że jest zasłaby do stworzonej strony
> (wieszanie lub długie łączenie się ze stroną). Strona to mambo
> 4.5.2. Użytkowników nie powinno być więcej niż 200 dziennie. Na
> stronie będzie znajdować się dużo materiałów do pobrania. Czy da
> się wyliczyć jaki powinien być procesor, pamięć itp.
> Pozdr.

To bardziej skomplikowane niz Ci sie wydaje. Komp jedno ale waskim
gardlem moze okazac sie lacze internetowe :) Bo wspolczesne kompy sa na
tyle szybkie ze z serwowaniem stron www dla takiej ilosci ludzi to pestka.

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA