Re: Problem ze "staruszkiem" AMD K2 333

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 21:58:29 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> skrev i meddelandet
news:eedsar$48j$1@polsl.pl...

> Jeszcze włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/ :)

Poprawilam, ale z moimi postami moga byc problemy. (Na codzien nie posluguje
sie polskim jezykiem i dlatego standardowo mam ustawione inne kodowanie.)

> Trzeba by zacząć od sprawdzenia, czy rozszerzona pamięć nie
> sprawia problemów. Memtest86+ przez kilka godzin powinien
> wystarczyć.

Nie mam Win98 ale zainstalowalam wczoraj upgrade. Wszystko pieknie, ale
ekran dalej "pstryka" a po zamontowaniu nowego RAMu znow ten sam problem no
nie moge zainstalowac USB.

[Po kilku godzinach]
OK - programik pobralam ale do tej pory nie ma bledow (dalej pracuje).

Moze sa podobne programy do sprawdzenia karty graficznej i plyty glownej?

> Na system sterowniki
> chipsetu i wtedy sprawdzać, co jest z grafiką

Pobralam juz sterowniki do plyty ale troche sie boje je zainstalowac.
Dostalam komputer dzialajacy i troche byloby mi glupio, oddawac zepsuty ;-)

OK - odezwe sie w tej sprawie pozniej.

Bardzo Ci dziekuje!
Pozdrawiam, Magda