Re: aktualka BIOS - czy taki numer przejdzie? :)

Autor: Tomasz Pókała <tpokala_at_poczta.fm>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 21:08:36 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@wytnij-to.irc.pl> napisał

> Już przegrzebałem sieć, wiem że mój BIOS ma też 5V (komp ma już ponad
> latka, więc nie taki nowy). Koniec końców oddałem do naprawy - za 2h
> powinno być gotowe ;) A na przyszłość, kupie sobie samą kostkę na Allegro
> (cena kilka zł) i się na niej pobawię ;) Jeśli taki numer przejdzie to się
> okaże, że stary komp (ktory potrafi prorgamować BIOS) - a właściwie nawet
> sama płyta, wychodzi taniej niż taki Willem (choć jak wiadomo nie będzie
> tak uniwersalny) :-)

Heh, sam kiedyś musiałem korzystać z wgrywania BIOSu w sposób nietypowy
(mniej więcej tak jak ty) i się udało. Tyle tylko, że miałęm padniętą płytę
z BIOS-em 5V na PLCC32 i sprawną (zupełnie inny producent, rozmiar pamięci
kostki) i się udało. Płyty do dziś chodzą.

P.S. Zje***łem sobie sam BIOS próbując go spolszczyć;)

POzdrawiam
Tomasz Pókała
gg" 2819444