Re: Komputer miesza

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 18:49:04 MET DST

Marcin napisał(a):
> Mam Compaq w małej obudowie, P2 400MHz zegar, 64M ramy i 2,1G dysk.
> Zapuściłem na nim winde 2000, ale przy rozruchu strasznie długo wgrywa się
> system i ostro pracuje dysk. Myśle że za mało pamięci, mam zamiar dać
> jeszcze 64M ale czy to starczy czy powinienem dołożyć 128 ? Czy to wystarczy
> czy powinienem zmienić dysk na jakiś 6G ?

G to jest jednostka przeciążenia, a nie pojemności dysku.
Podobna historia w przypadku "M".

Co do pytania - zdecydowanie 128, szczególnie, że Windows 2000 do
najwydajniejszych nie należy, szczególnie przy uruchamianiu.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: