Re: Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 17:54:32 MET DST

Użytkownik D|Maxxx napisał:

> no tak, moze powininem byl dopisac 'mozliwie najlepszy w tej cenie' ;)
> miedzy C2Duo a P3 jest jednak roznica. A im szybciej tym lepiej ;)

Wiesz, ze C2Duo to zmodyfikowany P3 ?:) Generalnie jest roznica
wydajnosci ale jak przy kazdym wyobrze jest opcja najtaniej, najlepszy
stosunek cena/wydajnosc/jakosc i najdrozej, po prostu zasugerowalem, ze
dziewczyna wielkich mocy nie potrzebuje i mozna znalezc jakis kompromis,
ktory bedzie wystarczajaco szybki a kasa w kieszeni (mnie by to cieszylo
;) )

--
Pozdrawiam,
Maciek