Re: Myszka za okolo 200PLN

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 15:19:46 MET DST

Użytkownik "to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:3339.000001ec.45105332@newsgate.onet.pl...
> Witam!
>
> Szukam myszki ktora bedzie dobra zarowno do gier FPP ( glownie CS
> 1.6 ) jak i do
> normalnej pracy z komputerem ( Internet, Photoshop ...) Teraz posiadam
> Logitech'a MX 310 myszka jest sprawna ale chce zamienic na nowsza
> konstrukcje :P
> Po dokonaniu wstepnej selekcji wybralem :
> - Logitech G3 Game Laser Mouse
> - Logitech MX518 Gaming-Grade Optical Mouse
> - Logitech G1 Mouse
> - A4-TECH X-750BF
> - Razer Krait
> - Razer Diamondback
> [...]

Ja kupiłem tą myszkę:
http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=102&SCID=103&MNO=X-718F

I moim zdaniem jest rewelacyjna, bardzo łatwo się ślizga po powierzchni,
brak efektu płynięcia kursora, bardzo mi odpowiada zmiana rozdzielczości
myszki jednym przyciskiem - chyba ma 5 ustawień. Przydaje się to w
programach graficznych, gdy precyzyjnie chcemy coś zrobić w jednym
miejscu a potem chwilę później szybko przesunąć kursor.

Poprzednio miałem taką myszkę:
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/myszki_2004/MediaTech_OptiX_RF_Pro.html
i różnica jest kolosalna. Ta ciężko chodziła na podkładce, kursor się
czasem gubił, scrol czasem sam się przesuwał (a w grach, to przeważnie
zmiana broni). Na benchmarku ją chwalili, ale ja nie polecam.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!