Re: Notebook dla studentki do 4000 pln

Autor: Artur Frydel <spamerom_at_mowimy.nie>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 14:19:28 MET DST

Day Wed, 20 Sep 2006 08:46:07 +0200, Piotrek wrote:

> Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAM.wiedzmin.org> napisał w
> wiadomości news:eepml1$95l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie masz pojecia o rozwoju kodekow do divxow - sprobuj odpalic na celku 400
> cos skodowane h.264
> a ladowac sie w stare platformy to juz zalezy od punku widzenia kupujacego i
> od wymagan
> faktycznie jak Mhz maja po prostu byc bo fajnie miec trylion mhz i bilion
> ramu dla widzimisie to juz nic na to nie poradzisz

Pokaż mi film którego nie obsłuży P3 1GHz. IMO - nie ma takiego filmu.
Oczywiście dużo zależy od systemu operacyjnego (a szczególnie od tego co w
nim jest zainstalowane). Ale normalnie wykorzystywany windows xp, bez
włączonego multum softu w autostarcie, z 256ram bez najmniejszej czkawki
obsłuży każdy film kodowany divx.

Office2003, na moim wysłużonym Thinkpadzie T23 uruchamia sie
błyskawicznie. Nawet na Open Office można znośnie pracować :) Tak samo
reszta softu typu Firefox, komunikatory, KrasnalServ. To wszystko pracuje
naprawdę dobrze.

--
Artur 'bzyk' Frydel | artur.frydel(at)gmail.com
Cicha woda po kisielu.